STRATEGY

STRATEGY

Як розвивати бізнес або бренд? Як покращити свої показники? Які цілі та задачі першочергові в розвитку, а які другорядні? Це одні із ключових питань, на які ми можемо відповісти.

Стратегія просування прибирає ризики пов'язані з неправильним вибором ключових точок взаємодії з цільовою аудиторією, вибором меседжу і як наслідок неефективними витратами рекламного бюджету і недосягненням ключових бізнес показників.

ДЛЯ ЧОГО ВАМ СТРАТЕГІЯ?

  • Щоб зрозуміти стан ринку, визначити цілі для досягнення конкретної частки ринку.

  • Щоб актуалізувати цільову аудиторію та зрозуміти, як Ваш споживач приймає рішення про покупку.

  • Щоб відслідковувати досягнення своїх цілей, та ключові точки розвитку компанії.

ЕТАПИ СТВОРЕННЯ СТРАТЕГІЇ

Брифування

Дослідження

Аналіз

Створення рішення

Аналіз завдання клієнта, уточнюючі запитання і перші висновки щодо кампанії.
Пошук первинної та вторинної інформації для подальшого аналізу і прийняття рішень.
Аналіз ситуації в категорії, визначення місця бренду серед конкурентів і постановка цілей.
Рішення та інструменти, які допоможуть досягти поставлених цілей.

СКЛАДОВІ СТРАТЕГІЇ

    • Розгорнутий бриф
    • Цілі і завдання стратегії
    • Критерії аналізу ефективності стратегії
    • Гіпотези для первинної перевірки
    Брифування
    • Якісні дослідження (фокус-групи, опитування, спостереження тощо)
    • Кількісні дослідження (рекламні бюджети конкурентів, формати розміщень, аналіз кількості аудиторії в Україні тощо)
    • Кабінетні дослідження (пошук та адаптація вторинних даних для визначених цілей бренду)
    Дослідження
    • Розуміння тенденцій на визначеному ринку
    • Ситуації споживання продукту
    • Бар’єри попиту на продукт
    • Аналіз цільової аудиторії
    • Шлях споживача при прийнятті рішення про покупку
    • Аналіз конкурентів (рекламні бюджети, формати, креативи, сезонність)
    • Чіткі висновки для прийняття рішення
    Аналіз
    • Екосистема взаємодії зі споживачем на визначених етапах шляху прийняття рішення про покупку
    • Таймлайн взаємодії зі споживачем
    • Медіаплан із використанням необхідних інструментів для досягнення цілей бренду
    • Детальна презентація з визначеними KPI кампанії
    Створення рішення

ЩО ВИ ОТРИМАЄТЕ?

  • ЦІЛІ

    ЦІЛІ

    Довгострокові маркетингові цілі

    • Маркетингові цілі
    • Комунікаційні цілі
    • Медійні цілі
  • АУДИТОРІЯ

    АУДИТОРІЯ

    Чітке розуміння, хто ваша реальна ЦА, яким чином її залучати і утримувати

    • Соціально-демографічні показники 
    • Поведінка споживача при покупці (пошук інформації про продукт, девайси, використані для покупки, поведінка після здійснення покупки)
    • Поведінка споживача в Інтернет (цілі використання Інтернет, рубрики, якими цікавляться, найбільш аффінітивні сайти для ЦА тощо)
    • Шлях споживача при прийнятті рішення про покупку
  • РЕКОМЕНДАЦІЇ

    РЕКОМЕНДАЦІЇ

    Рекомендації від експертів щодо довгострокової присутності та просування бренду в digital

    • Детальний медіаплан із використанням найефективніших інструментів
    • Рекомендації з розподілу бюджету по рекламних інструментах
    • Перелік найбільш аффінітивних сайтів для розміщення рекламних матеріалів
    • Таймлайн з визначенням пікових місяців взаємодії зі споживачем
  • КОМУНІКАЦІЯ

    КОМУНІКАЦІЯ

    Чітко сформульований вектор комунікації з вашою цільовою аудиторією

    • Бар'єри, з якими зіштовхується споживач під час покупки продукту
    • Інсайт
    • Ключовий комунікаційний меседж
    • Креативна платформа

НАШІ ПЕРЕВАГИ

  1. Досвід та знання
    У наших спеціалістів понад 10 років досвіду у побудові рекламних стратегій.
  2. Новітнє програмне забезпечення для аналізу
    У розробці наших стратегій ми використовуємо ліцензійне програмне забезпечення від кращих дослідницьких компаній (TNS, Nielsen, Factum Group тощо).
  3. Чесна співпраця
    Ми працюємо з великою кількістю клієнтів, маємо корпоративні знижки від рекламних сейлз-хаусів, тому Ви отримаєте кращу ціну за розміщення.
  4. Ефективні рекламні канали
    Ми проводимо ґрунтовний аналіз ключових точок взаємодії з цільовою аудиторією (% охоплення цільової аудиторії рекламним каналом, аффінітивність каналу).