SMM

SMM

Соціальні мережі сьогодні — це місце, де живуть ваші клієнти, ваша цільова аудиторія. Так, в 2019 році кількість українських користувачів у Facebook перевищила 13 мільйонів, в Instagram — 11 мільйонів.

Між тим, за своєю природою соцмережі — це середовище паритетної, двосторонньої взаємодії. Це можливість для бренду з одного боку «подивитися в очі» своїм прихильникам, розділити з ними спільні прагнення та цінності, а з іншого — бути у них як на долоні, відкритим до справедливої критики, свідомо тримати себе «в тонусі» з метою самовдосконалення.

Ну а постійне самовдосконалення вже давно стало необхідною умовою для того, щоб почувати себе впевнено у висококонкурентному сучасному світі, який швидко змінюється. Тому, на нашу думку, якісна присутність бренду у соціальних мережах  — вже не просто конкурентна перевага, а одна з передумов для виживання та розвитку бізнесу.

Як ми працюємо над SMM-проектами

  • Розробляємо стратегію роботи бренда в соцмережах — на старті.
  • Продукуємо контент: пишемо тексти, фотографуємо, монтуємо 3D-відео та гіфки, знімаємо відео — регулярно.
  • Взаємодіємо з аудиторією: постимо контент, спілкуємось в коментах та в месенджері, проводимо конкурси.
  • Запускаємо таргетовану рекламу.
  • Працюємо із блогерами та інфлюенсерами.

Чому варто довірити ведення ваших акаунтів в соцмережах саме нам

  • Репутація

    Репутація

    Ми займаємось digital більше 6 років. Ведення соцмереж нам довіряють великі міжнародні бренди. Серед них є й такі, із якими працюємо декілька років без тендерів.

  • Стратегічний підхід

    Стратегічний підхід

    Якісний креатив ґрунтується на стратегії. Досконало вивчивчаємо цільову аудиторію, передбачаємо, як вона реагує на різні меседжі, як приймає рішення про покупку. А це — найкоротший шлях до конверсії.

  • Досвідчена команда інхаус

    Досвідчена команда інхаус

    Ми впевнені, що стабільний контакт в команді підвищує якість готового продукту, тому більшість проектів робимо власними силами, без підрядників.

  • Прозорість

    Прозорість

    Наші клієнти мають доступ до рекламного кабінету та можуть в режимі онлайн спостерігати, як працюють таргетовані оголошення. Ми формуємо зрозумілі звіти щодо кожної проведеної кампанії та даємо рекомендації, як оптимізувати наступні.

Щоб запустити базову рекламну кампанію в соцмережах, потрібно небагато

Для цього достатньо мати:
  1. тексти

  1. картинки

  1. гроші на банківській картці

  1. активний рекламний кабінет

  1. розуміння характеристик аудиторії


Запускається кампанія за декілька кліків, зупиняється — ще швидше. Але щоб зробити кампанію максимально ефективною, потрібні знання та досвід: розуміння особливостей рекламних форматів та механік взаємодії в різних випадках, знання веб-аналітики, навички оптимізації рекламних кампаній. Тому краще довірити цю справу професіоналам.