PPC

PPC

PPC (Pay Per Click) – технології, що допомагають продавати товари та послуги саме тим споживачам, які в них найбільшою мірою зацікавлені, а також – «доганяти», «переслідувати» користувачів, які вже заходили на ваш сайт

Люди гуглять речі, які хочуть купити. Наша задача — зробити так, щоб рекламне повідомлення побачив користувач, котрий цікавиться вашим товаром. Це можна зробити за допомогою технологій PPC (Pay Per Click).

За допомогою Google Ads, Google Trends, Facebook Audience Insights, Google Analytics ми збираємо інформацію про інтернет-юзерів. Ми знаємо:

  • чим вони цікавляться;
  • що купують і як;
  • коли та з яких пристроїв шукають інформацію. 

Знання дозволяють робити точні прогнози та проводити ефективні рекламні кампанії: оптимізувати ціну за клік та підвищувати конверсії.

Пошукова реклама Google Ads

Текстові оголошення з описом ваших продуктів та послуг. Оголошення з’являються у пошуковій видачі Google у відповідь на пошуковий запит потенційного клієнта.

Торгові кампанії Google

Оголошення з назвою, зображенням та цінами ваших товарів. Оголошення з’являються у пошуковій видачі Google у відповідь на пошуковий запит потенційного клієнта.

Контекстно-медійна мережа Google

Рекламні банери на сайтах медійної мережі Google. Оголошення розміщуються з точними налаштуваннями таргетингу на зацікавлення аудиторії. Цей вид реклами підвищує знання про ваш бренд, продукти чи послуги, формує попит на них.

Реклама у Gmail

Оголошення в інтерфейсі поштової платформи Gmail. Цей вид реклами має різноманітні налаштування таргетингу та форматів оголошень.

Реклама у Facebook та Instagram

Рекламні оголошення в соціальних мережах із точним таргетингом на інтереси цільової аудиторії. Цей вид реклами підвищує впізнаваність бренду та стимулює попит на продукти чи послуги.

Відеореклама в YouTube, Facebook, Instagram

Рекламні відеоролики різної довжини в YouTube, Facebook та Instagram. Ця реклама підвищує впізнаваність бренду та стимулює попит на ваш продукт чи послугу.

Ремаркетинг у Google та Facebook

Ремаркетинг – це рекламні оголошення для тих, хто вже заходив на ваш сайт. Вони «переслідують», «доганяють» потенційних клієнтів – повторно показують рекламні оголошення та нагадують про товари, якими вони цікавились.

Аналітика рекламних кампаній

Важливий інструмент для роботи зі статистикою рекламних кампаній. Ми відстежимо та детально проаналізуємо поведінку користувачів вашого сайту у системах Google/Facebook Analytics. Допоможемо правильно налаштувати цільові дії на сайті, блок електронної комерції та аналітичні звіти.
МЕТА PPC-РЕКЛАМИ:
  1. іміджеве просування бренда, продукту, послуги

  1. зростання впізнаваності бренда, продукту, послуги

  1. лідогенерація з сайтів та landing page

  1. зростання продажів в інтернет-магазинах

ВАРТІСТЬ РРС-РЕКЛАМИ ЗАЛЕЖИТЬ ВІД:

  • кількості конкурентів

    кількості конкурентів

  • геолокації користувача

    геолокації користувача

  • часу доби

    часу доби

  • якості цільової сторінки

    якості цільової сторінки

  • якості рекламного повідомлення

    якості рекламного повідомлення