MEDIA

MEDIA

Медіапланування допомагає визначити найкращі канали для комунікації з аудиторією, місце розміщення рекламного повідомлення, час розміщення і розподілити існуючий бюджет.

Медіапланування – це процес створення ефективного медіа міксу (вибір сайтів, форматів, періоду, таргетингу), в результаті чого, ми формуємо план для досягнення маркетингових цілей брендів, торгових марок, товарів, послуг.

Головна відмінність медійної реклами від інших видів реклами полягає в ключовому факторі – привернення уваги споживачів відбувається за допомогою візуалізації інформації. Візуальний канал сприйняття інформації найбільш поширений, адже більшість людей – умовні візуали.
Завдяки візуальному донесенню інформації, така реклама швидше сприймається споживачем і підвищує ефективність display реклами.

ЕТАПИ СТВОРЕННЯ МЕДІА СТРАТЕГІЇ

  • аналіз ЦА

    аналіз ЦА

  • відбір форматів реклами

    відбір форматів реклами

  • визначення сезонності

    визначення сезонності

  • визначення балансу між охватом і частотою

    визначення балансу між охватом і частотою

  • прогноз ефективності

    прогноз ефективності

Результати

  • кількість контактів з ЦА
  • кількість переходів на сайт
  • ріст знання про бренд
  • ріст впізнаваності бренду
  • ріст частки вподобань
  • підвищення лояльності

Точний перелік робіт для створення медіа стратегії для Вашого продукту буде складено в залежності від:

  • Ваших цілей

    Ваших цілей

  • Типу Вашого бізнесу

    Типу Вашого бізнесу

  • Статистики

    Статистики

Що впливає на вартість медіа кампанії

  • Кількість аудиторії в Інтернеті
  • Кількість конкурентів та їх активність
  • Формат реклами
  • Таргетинг
  • Категорія рекламодавця
  • Сезонність

ЧОМУ ВАРТО ОБРАТИ САМЕ НАС

  • Гнучкість

    Гнучкість

    Ми пропонуємо нестандартні display рішення

  • Мобільність

    Мобільність

    Наша команда виконує постійний процес моніторингу, оперативно реагує на нестандартні показники, завжди маємо план Б

  • Орієнтація на результат

    Орієнтація на результат

  • Досягнення визначених KPI

    Досягнення визначених KPI