LG ULTRAWIDE QUIZ
Провести на сторінці LG Ukraine у Facebook масштабну вікторину «QUIZ» та розіграти монітор LG UltraWide. Отримати максимальне залучення аудиторії на сторінку та сайт Lg.com
Рішення
Ми розробили механіку квізу, який тривав три тижні та складався з трьох етапів. Щотижня на сторінці LG у Facebook ми публікували по 3 питання, на які потрібно було відповісти одним коментарем.
Питання стосувалися основних характеристик монітору LG UltraWide. Така механіка дала змогу залучити аудиторію на сайт, де кожен зміг знайти правильну відповідь та детально ознайомитись з технікою LG.
Механіка квізу мотивувала підписників більше взаємодіяти з брендом (через кількість етапів) та більше дізнаватися про продукт: шукати інформацію на сайті та у соц.мережах.
Нам вдалося збільшити активність фанів у спільноті LG Ukraine та отримати такі показники:
-
4 513
Likes -
2 327
Comments -
397
Shares