water bg phone LG ULTRAWIDE QUIZ LG ULTRAWIDE QUIZ

LG ULTRAWIDE QUIZ

Провести на сторінці LG Ukraine у Facebook масштабну вікторину «QUIZ» та розіграти монітор LG UltraWide. Отримати максимальне залучення аудиторії на сторінку та сайт Lg.com

Рішення

Ми розробили механіку квізу, який тривав три тижні та складався з трьох етапів. Щотижня на сторінці LG у Facebook ми публікували по 3 питання, на які потрібно було відповісти одним коментарем.

Питання стосувалися основних характеристик монітору LG UltraWide. Така механіка дала змогу залучити аудиторію на сайт, де кожен зміг знайти правильну відповідь та детально ознайомитись з технікою LG.

Механіка квізу мотивувала підписників більше взаємодіяти з брендом (через кількість етапів) та більше дізнаватися про продукт: шукати інформацію на сайті та у соц.мережах.

Нам вдалося збільшити активність фанів у спільноті LG Ukraine та отримати такі показники:

 

 

  • 4 513

    Likes
  • 2 327

    Comments
  • 397

    Shares