MEDIAHEAD — DIGITAL АГЕНЦІЯ ПОВНОГО ЦИКЛУ
Ми використовуємо інноваційні маркетингові інструменти та індивідуальний підхід, щоб допомагати клієнтам досягати результатів у бізнесі
- 0 задоволених клієнтів
-
0 ефективна кампанія0 співробітників
-
0 успішних стратегій0 крос-медійних кампаній
МІСІЯ MEDIAHEAD
Із якою метою працює компанія MEDIAHEAD? Що робить команда? Ми визначили для себе такі цілі та місію:
-
Ми допомагаємо клієнтам досягати високих бізнес-результатів за допомогою інноваційних медіа
-
Ми дбаємо про професійний та особистий розвиток кожного учасника команди, можливість разом робити спільну справу
-
Ми «тримаємо руку на пульсі» та використовуємо сучасні медіа-технології
-
Ми сплачуємо податки, розвиваємо соціальну систему та беремо участь у створенні нової якості життя в Україні
-
Нам важливо, щоб наші клієнти досягали успіху, адже, обравши нас своїм партнером, ви довіряєте нам ваш успіх
-
Ми – професіонали з активною життєвою та робочою позиціями, постійно розвиваємося і разом досягаємо нових вершин
-
Ми робимо внесок у новий рівень життя суспільства та розвиток країни, створюючи бізнес нового покоління
МИ ДОПОМАГАЄМО БІЗНЕСАМ ЗРОСТАТИ ЗА ДОПОМОГОЮ НОВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ ТА КРАЩИХ ПРОФЕСІОНАЛІВ. БУДУЄМО РАЗОМ УСПІШНУ КРАЇНУ
ЦІННОСТІ MEDIAHEAD
Це те, у що ми віримо. Те, що вважаємо ефективним і правильним. Спільні цінності допомагають нам рухатись в одному напрямку та формують культуру компанії.
-
ОРІЄНТАЦІЯ НА РЕЗУЛЬТАТРезультат – головний критерій якості нашої роботи. Ми прагнемо, щоб кожна дія наближала нас до нього. Якщо результату не досягнено з першого разу, ми переосмислюємо помилки, формуємо досвід і діємо далі, доки не вирішимо задачу.
-
ІНІЦІАТИВА ТА ЛІДЕРСТВОМи цінуємо ініціативу, готовність робити більше очікуваного, здатність об’єднати інших для досягнення спільної мети. Той, хто робить більше, ніж від нього очікують, проявляє якості лідера, може розраховувати на більше, ніж отримує.
-
ДІАЛОГ ТА АРГУМЕНТАЦІЯДумка співробітників є цінною для компанії. Ми вітаємо відкрите обговорення, за умови, що будь-яка думка або рішення є аргументованими. Право голосу мають усі члени команди – від стажера до керівника компанії.
-
ЄДНІСТЬ У ДІЯХУ процесі обговорення будь-якого питання ми прагнемо почути аргументи один одного. Проте, ми розуміємо, що у кожного з нас різний рівень відповідальності, знання та досвіду. Саме тому, коли рішення прийнято, ми вважаємо його єдиним і діємо відповідно.
-
КЛІЄНТООРІЄНТОВАНІСТЬНаша робота полягає в тому, щоб зрозуміти потреби наших клієнтів і задовольнити їх. Ми цінуємо наших клієнтів, адже завдяки завданням, які ми вирішуємо разом, ми можемо реалізувати свій потенціал.
-
СВОБОДА І ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬМи знаємо, що в рамках своїх повноважень вільні у виборі рішень для клієнта. Така свобода означає розуміння своїх обов'язків, тверезий розрахунок і відповідальність за результати свого вибору.
-
ЛЮДЯНІСТЬ ТА АНТИІЄРАРХІЧНІСТЬХороші стосунки між людьми важливіші ієрархії. Ми цінуємо своїх колег як особистостей і вдячні один одному за спільну роботу.
-
ВЗАЄМОДОПОМОГА І ВЗАЄМОПІДТРИМКАСпільний результат нашої роботи залежить від внеску кожного. Ми готові допомогти один одному і знаємо, якщо буде потрібно, то можемо також розраховувати на підтримку колег.
-
ВІДКРИТІСТЬ ДО ПОКРАЩЕНЬСвіт мінливий, і все, що сьогодні працює добре, з часом застаріє. Тому ми експериментуємо, шукаємо нові, кращі рішення. Ми розуміємо, що експеримент не завжди повинен бути успішним, але без спроб не буде і результату.
-
ПОСТІЙНЕ НАВЧАННЯЩоб залишатися професіоналами в мінливому світі, бути здатними розвивати продукти компанії, ми постійно підвищуємо свій професійний рівень. Ми розуміємо, що можемо розраховувати в цьому на підтримку компанії.
-
ПОМИЛКИ – ДЛЯ ВИСНОВКІВМи не боїмося помилятись, адже не помиляється той, хто нічого не робить. При цьому ми розуміємо, що у помилок є своя ціна. Тому ми робимо висновки з помилок і ділимося ними з командою, щоб не помилятися повторно.
-
ВІД ЧАСТКОВОГО – ДО ЗАГАЛЬНОГОВиконуючи свою роботу, ми намагаємося зрозуміти масштаби, деталі проекту і яких результатів потрібно досягти. Це дозволяє не тільки виконати свою функцію, а й, можливо, запропонувати команді удосконалення всього процесу.
-
ПРАВИЛА БЕЗ БЮРОКРАТІЇМи дотримуємось встановлених в компанії правил, оскільки це підвищує ефективність робочого процесу і забезпечує фундамент для росту. При цьому ми прагнемо мінімізувати кількість правил до реально необхідних.
-
ЗАХИСТ ІНТЕРЕСІВ КОМПАНІЇВсі ми – обличчя компанії і представляємо її інтереси. Приймаючи будь-які рішення і здійснюючи будь-які дії ми керуємося користю для компанії.
-
ЗАДОВОЛЕННЯ ВІД РОБОТИМи організовуємо роботу так, щоб вона приносила задоволення. Ми розуміємо, що це можливо завдяки правильно побудованим процесам і гармонійним відносинам в колективі та з клієнтами.
НАША ІСТОРІЯ
-
- Ігор Потієвський та Оксана Завойко створили Mediahead на базі холдингу Tabasco.
- Перші клієнти: PecherSKY і Microsoft
- Штат компанії складається з 5 професіоналів
2013 -
- Команда зросла до 10 фахівців
- Виграли 7 тендерів за рік
- Зняли перші відео-ролики
- Запустили перші кампанії за технологією RTB
- Збiльшили рекламний обороту 3 рази, поки майже весь ринок реклами падав
2014 -
- Розширили експертизу offline медіа
- Поглинули команду Prodigi
- Стали II найефективнішою аґенцією України за версією Google
- Реалізували комплексні рекламні BigData кампанії для LG та Rowenta
- Почали розмiщувати рекламу в Канадi
2015 -
- Кiлькiсть клієнтів зросла до 36
- Стали партнером мiжнародного холдингу GroupM
- Почали розмiщувати рекламу на ринках США та Європи
2016 -
- Команда зросла до 22 фахiвцiв
- Відокремились від CMS Group
- З’явився самостійний SMM відділ в структурі аґенції
- Отримали ширшi можливостi для завоювання нових ринкiв i перемог
2017 -
- Команда зросла до 30 фахівців
- В структурі аґенції з’явився департамент SEO
- Змінили адресу і тепер мешкаємо в новому гарному офісі на вул. Дегтярна, 6
2018 -
- Перебудували структуру компанії і почали працювати в командах за SCRUM методологією
- Перевели внутрішню роботу в ERP систему PlanFIX
- Розробили новий продукт Influence маркетинг
2019 -
- Розпочали співпрацю з прибалтійським ринком - перемагали в тендері Baltic Fish
- Бронзовий переможець Ukrainian Creative awards
2020-21
-
BACK OFFICE
Office manager
Lawyer
Book keeper
Financial controller
HR specialist
IT administrator
-
PR&SMM
SMM head
Content manager
Content manager
Copywriter
Moderator
PR specialist
-
PRODUCTION
Project producer
Web designer
Programmer
DTP specialist
R&D manager
-
CLIENT SERVICE
New business director
Client service director
Senior account manager
Account manager
Junior account manager
-
COMMUNICATION STRATEGY
Strategy director
Researcher
Analyst
Creative lead
Senior designer
Copyrighter
-
MEDIA
Media director
Media planner
TV buyer
Non-TV buyer
Placement controller
-
PERFOMANCE
E-commerce director
Content manager
Junior content manager
Data analyst
SEO specialist
UX|UI designer
-
БАЖАЄТЕ СТАТИ ЧАСТИНОЮ КОМАНДИ?ТАК
КОМАНДА ТОПОВИХ СПЕЦІАЛІСТІВ MEDIAHEAD
НАШ ПІДХІД
-
ПРОВОДИМО ВСЕБІЧНИЙ АНАЛІЗ
-
РОЗРОБЛЯЄМО КРЕАТИВНУ ІДЕЮ
-
ВИБУДОВУЄМО КОМУНІКАЦІЙНУ СТРАТЕГІЮ
-
СТВОРЮЄМО РЕКЛАМНІ МАТЕРІАЛИ
-
РОЗПОВСЮДЖУЄМО