Looking for SMM manager

Mediahead — це місце, де можна реалізувати себе в проектах, отримати задоволення від роботи і справжніх друзів. Нам важливий колектив, важливо з ким ми працюємо, і які цілі ви ставите перед собою. Разом простіше досягти спільних цілей, отримувати новий досвід і насолоду від досягнутих результатів. І зараз ми шукаємо SMM спеціаліста!

Read more No comments

Looking for senior account manager

Untitled 3

Mediahead — це місце де можна реалізувати себе в проектах, от римати задоволення від роботи і справжніх друзів. Нам важливий колектив, важливо з ким ми працюємо, і які цілі ви ставите перед собою. Разом простіше досягти загальних цілей, отримати новий досвід і отримати насолоду від досягнутих результатів.

Read more

Our media partner

220x220%20Sigma%202018

Максимум приємних новин кожного дня. Агентство MEDIAHEAD - офіційний медіа партнер SIGMA18, Summit of IGaming, Malta

maltaigamingsummit.com

Read more

Looking for office manager

Cover

Mediahead - медіа та комунікаційна агенція. У нас дружня команда, маємо великі амбіції і реалізовуємо їх. Розташовані на Подолі, в гарному бізнес центрі.

Read more

Looking for designer

Untitled 1

Mediahead — це місце де можна реалізувати себе в проектах, отримати задоволення від роботи і справжніх друзів. Нам важливий колектив, важливо з ким ми працюємо, і які цілі ви ставите перед собою. Разом простіше досягти загальних цілей, отримати новий досвід і отримати насолоду від досягнутих результатів.

Read more

E-mail маркетинг – тактическая часть большой маркетинговой стратегии

Mail

Igor Potievsky, директор стратегического интернет-агентства MediaHead, специально для издания Маркетинг и Реклама, отвечает на вопросы об эффективности эмейл-маркетинга, проблемах данного инструмента, а также наиболее эффективных приемах составления сообщений.

Read more No comments

Сколько фармкомпании тратят на рекламу лекарств в интернете

Pills

Фармрынок традиционно остается крупнейшим рекламодателем в Украине: только на рекламу на ТВ производители таблеток в 2015 году потратили 950 млн грн. Бюджет на рекламу лекарственных средств постоянно растет, а среди участников рынка есть поговорка: "Кто первый запустил рекламу — тот и выиграл сезон", например, сезон гриппа.

Read more No comments